Been through a long road of heartache and pain

Jag är helt klart värdelös på att blogga. Har jag tid orkar jag inte, annars är det bara för mycket att göra helt enkelt så att jag inte hinner. Just nu är det ju fullrulle så. Hur som haver är det mycket som pågår just nu. Jag vet inte riktigt vart jag är påväg, eller vad jag vill. För mycket tankar och funderingar i huvudet som vanligt. Jag har grubblat på en och samma sak ett bra tag nu, och jag är fortfarande osäker på beslutet. Men samtidigt umgås vi ändå inte, så vad spelar det för roll egentligen? Jag saknar inte dig, jag saknar personen du var. Allt vi har gått igenom genom åren. Jag har svårt att släppa taget om människor, och de vet du. Men samtidigt kan jag inte förstå hur du ens kunde komma på att göra en sån sak. Trots ilska skulle tanken inte ens slå mig, inte mot någon. Hur kan man göra så mot någon som man kallar sin bästavän? Tankarna kommer fortsätta gå på högvarv tills jag fattar mitt beslut. Jag vet vad alla andra tycker, men de är i slutändan jag som ska ha tagit beslutet.

Jag har haft många motgångar i mitt liv, inte har det varit lätt.
Men jag står fortfarande på benen, det är de som räknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0