Jag behöver inte dig för att leva .

Egentligen borde man vara ledsen över att man förlorar en människa som har haft en sån stor betydelse för en i ens liv, innerst inne är man väl de. Men jag har insett att jag är värd så mycket mer! Det är mycket jag aldrig kommer förstå, massvis med frågor som aldrig får något svar. Men vid det här laget har jag insett att det kommer aldrig bara vara jag, det kommer aldrig finnas en framtid och det kommer för dig aldrig vara något seriöst. Allt det handlar om är att leka med mina känslor. Så nu är det min tur att lägga det förflutma bakom mig, och sträva efter en ljusare framtid. Det är slut med svek och tomma löften, du förtjänar inte mig. Låt mig gå nu, kom inte tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0