say hello to goodbye

Jag är urusel på att blogga, som alltid! Nu på sistone har det varit extremt mycket uppriktigt. Gamla vänner är tillbaka igen, många sura miner från annat håll, sjuka släktingar, strul med "förhållande" och mycket annat helt enkelt. Men just nu mår jag faktiskt ganska bra, eller så är det bara någonting jag inbillar mig. Men det funkar iaf, och de är väl huvudsaken? :) Ser iaf att jag har några som fortfarande följer bloggen, trots min urusla uppdatering. Just nu är jag iaf sjuk, eller sjuk och sjuk andra dagen i rad med ordentlig magsmärta och illamående .. Får så extremt dåligt samvete när jag är borta från jobbet. Idag har jag iaf lyckats byta däck på bilen, äntligen! Eller snarare sagt verkstaden, haha! Och jag har fått tid till framvagnsinställning, tid till Tea till veterinären, och imorgon ska jag försöka få en tid till umo. Har även tagit ett viktigt beslut idag, så vi får se hur det går med de, de återstår att se :) Nu ska jag stressa på mitt sovsällskap lite, så människan kommer hit någon gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0