En person du aldrig kommer släppa taget om

Dom människorna som är viktiga för mig, kommer jag aldrig släppa taget om. Men ska jag välja en så blir det :

Robin Hernström
Vi hatade varandra i början, fråga mig inte varför för det vet ingen av oss två. Den här killen är rent ut sagt drömkillen. Goare människa får man veta efter! Och jag är så tacksam över att jag har honom, och över hur mycket han har ställt upp för mig genom svåra tider. Han förstår mig alltid. Och utan att säga ett ord kan han få en att må så extremt mycket bättre! ♥


Kommentarer
Postat av: Robin

Åh vad du är snäll :)

Du är rätt bra du med :) haha!

<3

2012-03-04 @ 22:41:56
Postat av: Backman

<3 !

2012-03-05 @ 17:43:41
URL: http://mufflanbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0