Sometimes you have to be your own hero because sometimes, the people you can't live without can live without you

Yesterday:
Jobbade för första gången på en vecka igår. Det tog på krafterna kan jag säga! Men det känns skönt att vara tillbaka igen, de är en sak som är säkert. Efter att jag slutat vart det till att åka hem och duscha, sen vart det till att åka iväg igen. Jag och Tea åkte iväg och mös med två söta pojkar :) Så både jag och tea var helt slut när vi åkte därifrån. Och påvägen hem bad mamma mig åka förbi pizzerian, så var inte hemma förns vid kl 8 ungefär. Åt lite, sen vart det sängen, lite tv och sen somnade jag! Men en riktigt bra dag hade jag iaf ♥

Today:
Har inte sovit speciellt bra inatt, vaknat titt som tätt. Sista gången vid halv 8 fick de vara nog, jävla mardrömmar säger jag bara! Dom tar kål på mig. Så man har ju inte sovit bort denna dag iaf. Har lite planer för denna dag, så blir nog inte mer bloggande idag, men man vet aldrig! Ha de bra kära läsare, och ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0